• 28-01-2021, 17:07:43
    #46
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    NOT: Yorumlarınız için teşekkürler. Renk pek beğenilmedi bir sonraki tasarımda dikkate alacağım, görüşlerinizi bekliyorum. Ayrıca şu siteye de el at dediğiniz çok bilinen siteler varsa yorumlarda belirtin bir de ona bakalım..



    Selamlar efenim, can sıkıntısından takılıyorum öyle.





    (Hızlandırılmış Hazırlanış Videosu) Şöyle oldu;



    https://youtu.be/YlNUdua9IHo
    Bu arada satarsan bu tasarımı alırım. Tabi extra isteklerim olacak ilave olarak
    • enisyavuz
    enisyavuz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-01-2021, 17:07:47
    #47
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum. Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.

    Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi
    Oraya bir tasarım değil de. Komple bir vizyon katmak lazım. gibi gibi..
  • 28-01-2021, 17:09:39
    #48
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada satarsan bu tasarımı alırım. Tabi extra isteklerim olacak ilave olarak
    Aşk olsun hocam PSD dosyası işine yarayacaksa ücretsiz gönderiyim hemen. Arayüz olarak kodlayacağım dersen Adobe XD ile daha özgün ve kodlamaya uygun bir şeyler de tasarlarım.
  • 28-01-2021, 17:11:29
    #49
    enisyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşk olsun hocam PSD dosyası işine yarayacaksa ücretsiz gönderiyim hemen. Arayüz olarak kodlayacağım dersen Adobe XD ile daha özgün ve kodlamaya uygun bir şeyler de tasarlarım.
    Whatsapp'dan postala gelsin hocam Vaktin olduğu bir gün üzerine ilaveler yapabiliriz.
    • enisyavuz
    enisyavuz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-01-2021, 17:22:28
    #50
    YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
    Evet hocam kullanıyorum XD yi şöyle templateler hazırlıyorum. Bu öylesine Photoshop açıktı aklıma geldi yaptım


    https://youtu.be/nYkaW0tgfpc
  • 28-01-2021, 17:40:17
    #51
    Videoyu izlerken başım döndü
  • 28-01-2021, 18:39:01
    #52
    Emeğinize sağlık, başarılı.
  • 28-01-2021, 18:59:32
    #53
    Emeğinize sağlık gayet güzel görünüyor sadece renklerde oynanma yapılabilir.
  • 28-01-2021, 19:02:34
    #54
    Emek güzel, ama tasarım olmamış hocam
    • enisyavuz
    enisyavuz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.