Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum.

Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.
Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi
Oraya bir tasarım değil de. Komple bir vizyon katmak lazım. gibi gibi..