YedinciPeron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.
Evet hocam kullanıyorum XD yi şöyle templateler hazırlıyorum. Bu öylesine Photoshop açıktı aklıma geldi yaptım


https://youtu.be/nYkaW0tgfpc