Konu
R10'u yeniden tasarladım.
28-01-2021, 16:58:07
#38
YedinciPeron
Üyeliği durduruldu
Elinize sağlık. Size tavsiyem web arayüz çizerken Figma kullanın. Adobe serisi kullanacaksanız da Adobe Xd. Çok daha pratik ve işlevsel. Photoshop ile arayüz çizmek eziyet gibi gelecek size. Kolay gelsin.