ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
*******na satın bunu hocam bence
Hakkaten iyi fikir, adamların forumunu yıllardır sırf tasarımı için giriş bile yapmıyorum. Vbulletin'in tema tasarımları zaten berbat, bir de onun üzerine w*maraci beter etmiş.

Konu sahibi bu tasarımı wm*aracina* hediye etsin, bitsin bu wm*araci çilesi