• 23-01-2021, 01:36:03
    #19
    Frankresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı teskereler hocam öncelikle.
    Yemek olarak soracak olursanız tam adamını buldunuz
    Şirinyer'de bir balık, Paç meydanında bir kelle paça, Efes Döner'de bir tavuk döner, Petek Kuzine'de bir kavurmalı kaşarlı pide yemenizi öneririm. Sanayide de Dürümcü İsmail var onu da ihmal etmeyin

    Onun dışında gezilecek görülecek pek bir yeri yok. Genelde kafelerde vakit geçiyordu. İki tane AVM ve sahil yolunda gezebilir sahildeki meydan denilen yerde zaman geçirebilirsiniz. Yaza kalırsanız Arsuz'da denize girebilirsiniz. Şimdilik aklıma gelenler bunlar hocam.
    Ulan gardas yeminle tam benim m4kanlar. Sirinyer ve deniz restaurant mudaviyim. Efes den baska yerde döner yemem. Dukkanimiz darfoglu ismail in oldigu sokakta. O donerle buyuduk sanayide. Antepli den nohut dürümü de iyidir ama. Gece pac a yıldız a pacaya gelirim. Sorulunca ya müftüler ya sogukoluk. Ama genelde ikem koleji yanindan o yol sonuna kadar git gelnyaparim. ))
  • 23-01-2021, 01:41:28
    #20
    Üyeliği durduruldu
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her kul kendi kaderini yaşar, ben 6ay gidipde şu güne kadar biriktirdiğim işlerimi, emeklerimi 6 ay köşeye atarak çöp etmem.
    Görende yeni askerlerimiz 6ay sınırda çatışıyor zanneder. Askerlik nasıl yapılıyormuş buyrun açıklayın bizde öğrenelim.
    bu kader değil senin tercihin belkide 6 ay yapsan doğuda çatışma bölgesinde olacan nerden biliyon veyahut batıda olacan varsayımlarla ilerleyemezsin sen kafaya koymuşsun 6 ay gidersem benim hayatım biter diyorsun bende böyle diyenlere inanmıyorum kusura bakma insanın içinde olmadığı sürece bunlara kader der peki 21 gün sanırım sorun olmuyor demi gidiyorsun ya oraya yani müşterilerin vs sorun yapmaz herhalde 21 gündede başbakan gibisin
  • 23-01-2021, 01:52:59
    #21
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kader değil senin tercihin belkide 6 ay yapsan doğuda çatışma bölgesinde olacan nerden biliyon veyahut batıda olacan varsayımlarla ilerleyemezsin sen kafaya koymuşsun 6 ay gidersem benim hayatım biter diyorsun bende böyle diyenlere inanmıyorum kusura bakma insanın içinde olmadığı sürece bunlara kader der peki 21 gün sanırım sorun olmuyor demi gidiyorsun ya oraya yani müşterilerin vs sorun yapmaz herhalde 21 gündede başbakan gibisin
    Çalışma arkadaşlarım anca 1 ay yürütür, oradada file vericez yapıcak bişey yok. 6aydan iyidir. Kimisi 6ay hizmet verir devletine kimiside para +20gün hizmet verir. Bu konuda Türkiye'de ne ilk nede son bedelli yapan ben değilim. Bana görede bi iş düzeni kurmuş birisinin 6 ay yapması uygun değildir.
    Size göre doktorlarda 6 ay yapmalıdır o zaman
    Ben 6 ay gidersem maddi sıkıntılardan dolayı ailemin harçlık gönderebileğini hiç sanmıyorum. Empati kullanmanızı öneririm Yazın Allahın izniyle evleniyorum düğün için toplamda hesaplarıma göre 100bin Tl gidecek, bunu birisi hayrına verirse bedelliyi iptal ettirip yarın bile giderim askere
  • 23-01-2021, 09:35:02
    #22
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ulan gardas yeminle tam benim m4kanlar. Sirinyer ve deniz restaurant mudaviyim. Efes den baska yerde döner yemem. Dukkanimiz darfoglu ismail in oldigu sokakta. O donerle buyuduk sanayide. Antepli den nohut dürümü de iyidir ama. Gece pac a yıldız a pacaya gelirim. Sorulunca ya müftüler ya sogukoluk. Ama genelde ikem koleji yanindan o yol sonuna kadar git gelnyaparim. ))
    Ne güzel hocam aynı damak tadına sahip birilerini bulmak
  • 23-01-2021, 09:58:50
    #23
    YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çalışma arkadaşlarım anca 1 ay yürütür, oradada file vericez yapıcak bişey yok. 6aydan iyidir. Kimisi 6ay hizmet verir devletine kimiside para +20gün hizmet verir. Bu konuda Türkiye'de ne ilk nede son bedelli yapan ben değilim. Bana görede bi iş düzeni kurmuş birisinin 6 ay yapması uygun değildir.
    Size göre doktorlarda 6 ay yapmalıdır o zaman
    Ben 6 ay gidersem maddi sıkıntılardan dolayı ailemin harçlık gönderebileğini hiç sanmıyorum. Empati kullanmanızı öneririm Yazın Allahın izniyle evleniyorum düğün için toplamda hesaplarıma göre 100bin Tl gidecek, bunu birisi hayrına verirse bedelliyi iptal ettirip yarın bile giderim askere
    Ben 6 ay askerlik yaptım, bu süre zarfında dışarıda olsam, daha çok vatana millete faydam dokunurdu.
  • 23-01-2021, 20:23:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Yorumları okudum da oldukça fazla olumlu yorum olmasına rağmen olumsuz yorum da var maalesef şuan sivilde kazandığı para bedelli askerliğin parasını ödeyebiliyorsa zaten askere gitmesinin de bir anlamı yok bu devletin askere ihtiyacından çok paraya ihtiyacı var
  • 23-01-2021, 20:27:31
    #25
    Hocam öncelikle hayırlı teskereler. İskenderunda yaşıyorum öyle aham şaham gezilecek yerlerimiz malasef yok. Arsuz taraflarına covid biterse eğer ugrayın derim. Döner konusunda ise maestro ve mavi köşe dürümünü öneririm hocam.
  • 23-01-2021, 21:07:31
    #26
    Geçen sene eylülde bedelli yaptım çok rahat 10 kişilik klimalı koğuşlar alayın içerisinde petek pastanesinin şubesi var her gün künefe yersin bildiğin tatil yapacaksın
  • 24-01-2021, 19:45:58
    #27
    Antakya'ya uzaklığı 1 saat falan İskenderun'un. Merkeze mutlaka uğrayıp eski Antakya sokaklarında bir gezin, o evlerde bir kahvaltı yapın derim. Kahvaltı kültürümüz çol geniş ve çeşitlidir. Biberli ekmek yiyin, buranın köftesi de meşhurdur onu da deneyin. Harbiye taraflarına gidebilirsiniz hem yemekleri yiyebilir hem de oralarda gezebilirsiniz