Yorumları okudum da oldukça fazla olumlu yorum olmasına rağmen olumsuz yorum da var maalesef şuan sivilde kazandığı para bedelli askerliğin parasını ödeyebiliyorsa zaten askere gitmesinin de bir anlamı yok bu devletin askere ihtiyacından çok paraya ihtiyacı var