YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her kul kendi kaderini yaşar, ben 6ay gidipde şu güne kadar biriktirdiğim işlerimi, emeklerimi 6 ay köşeye atarak çöp etmem.
Görende yeni askerlerimiz 6ay sınırda çatışıyor zanneder. Askerlik nasıl yapılıyormuş buyrun açıklayın bizde öğrenelim.
bu kader değil senin tercihin belkide 6 ay yapsan doğuda çatışma bölgesinde olacan nerden biliyon veyahut batıda olacan varsayımlarla ilerleyemezsin sen kafaya koymuşsun 6 ay gidersem benim hayatım biter diyorsun bende böyle diyenlere inanmıyorum kusura bakma insanın içinde olmadığı sürece bunlara kader der peki 21 gün sanırım sorun olmuyor demi gidiyorsun ya oraya yani müşterilerin vs sorun yapmaz herhalde 21 gündede başbakan gibisin