Aramızda Hatay İskenderunda yaşayan varmı?
26
●415
- 22-01-2021, 22:51:32İskenderuna yakınlardayım fakat Belen üzerine yolunuz düşerse Belende belen tava vs. deneyin kesinlikle. İskenderun'da sahil kenarında Petek'in yeri mevcuttu orayıda deneyebilirsiniz yeme içme tatlı gibi konular için.
- 22-01-2021, 22:54:55Hayırlı teskereler hocam öncelikle.
Yemek olarak soracak olursanız tam adamını buldunuz
Şirinyer'de bir balık, Paç meydanında bir kelle paça, Efes Döner'de bir tavuk döner, Petek Kuzine'de bir kavurmalı kaşarlı pide yemenizi öneririm. Sanayide de Dürümcü İsmail var onu da ihmal etmeyin
Onun dışında gezilecek görülecek pek bir yeri yok. Genelde kafelerde vakit geçiyordu. İki tane AVM ve sahil yolunda gezebilir sahildeki meydan denilen yerde zaman geçirebilirsiniz. Yaza kalırsanız Arsuz'da denize girebilirsiniz. Şimdilik aklıma gelenler bunlar hocam. - 22-01-2021, 22:55:13Üyeliği durduruldubende askerlik yapacan sandım.YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2021, 23:35:06Şu güne kadar arkamda hiç kimse olmadan 0'dan kendime iş kurdum. 20den fazla uzun vadeler ile anlaştığım sözleşmeli müşterilerimde mevcut.mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konumdan hergün yeni 10-15 müşteri gelmekte. Bir çok firmanın reklam gücünü arttırıyorum onlara fazladan gelir sağlıyorum. Yeni iş kuranları reklam ile destekliyorum. Vade tanıyorum.
Benim 6 ay olmamam 500-600 müşterimi mağdur etmem demektir. Benim 6 ay olmamam 3 çalışma arkadaşımı yüz üstü bırakmamdır, benim 6 ay olmamam 2 aileminde maddi durumda sallanması demektir. Kendime iş kurmadan önce 12 ay girmeyi planlıyordum astsubay olarak. Bu yazınız için sizi kınıyorum. - 23-01-2021, 01:07:10Üyeliği durdurulduben sana neden gitmiyorsun diye birşey dediğimi hatırlamıyorum ? Bu kadar neden heyecan yaptın onu anlamadım askerlik yapacağını sandım dedim (askerlik yapmaya gitmiyorsun yani) daha önce onunla ilgili birşey söyleyecektim ister git ister gitme banane yani... Ayrıca bu yazdıklarınada katılmıyorum gitmek isteyen kişi herşeyini bir kenara bırakır yapar gelir çokda tanıdığım var bir ton işini bırakıp giden insanın içinde olması lazım gerisi teferruat selametle bedelli.YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 01:22:37Her kul kendi kaderini yaşar, ben 6ay gidipde şu güne kadar biriktirdiğim işlerimi, emeklerimi 6 ay köşeye atarak çöp etmem.mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görende yeni askerlerimiz 6ay sınırda çatışıyor zanneder. Askerlik nasıl yapılıyormuş buyrun açıklayın bizde öğrenelim.