mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende askerlik yapacan sandım.
Şu güne kadar arkamda hiç kimse olmadan 0'dan kendime iş kurdum. 20den fazla uzun vadeler ile anlaştığım sözleşmeli müşterilerimde mevcut.
Konumdan hergün yeni 10-15 müşteri gelmekte. Bir çok firmanın reklam gücünü arttırıyorum onlara fazladan gelir sağlıyorum. Yeni iş kuranları reklam ile destekliyorum. Vade tanıyorum.
Benim 6 ay olmamam 500-600 müşterimi mağdur etmem demektir. Benim 6 ay olmamam 3 çalışma arkadaşımı yüz üstü bırakmamdır, benim 6 ay olmamam 2 aileminde maddi durumda sallanması demektir. Kendime iş kurmadan önce 12 ay girmeyi planlıyordum astsubay olarak. Bu yazınız için sizi kınıyorum.