mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sana neden gitmiyorsun diye birşey dediğimi hatırlamıyorum ? Bu kadar neden heyecan yaptın onu anlamadım askerlik yapacağını sandım dedim (askerlik yapmaya gitmiyorsun yani) daha önce onunla ilgili birşey söyleyecektim ister git ister gitme banane yani... Ayrıca bu yazdıklarınada katılmıyorum gitmek isteyen kişi herşeyini bir kenara bırakır yapar gelir çokda tanıdığım var bir ton işini bırakıp giden insanın içinde olması lazım gerisi teferruat selametle bedelli.
Her kul kendi kaderini yaşar, ben 6ay gidipde şu güne kadar biriktirdiğim işlerimi, emeklerimi 6 ay köşeye atarak çöp etmem.
Görende yeni askerlerimiz 6ay sınırda çatışıyor zanneder. Askerlik nasıl yapılıyormuş buyrun açıklayın bizde öğrenelim.