YasinReal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok teşekkür ederim hocam

o Allahın emri hocam hep sahtesini yedik

11ay sonraya attılar geldiğimde ileşime geçeceğim hocam inşallah

bedelli
bende askerlik yapacan sandım.