Hocam öncelikle hayırlı teskereler. İskenderunda yaşıyorum öyle aham şaham gezilecek yerlerimiz malasef yok. Arsuz taraflarına covid biterse eğer ugrayın derim. Döner konusunda ise maestro ve mavi köşe dürümünü öneririm hocam.