bu kader değil senin tercihin

belkide 6 ay yapsan doğuda çatışma bölgesinde olacan nerden biliyon veyahut batıda olacan varsayımlarla ilerleyemezsin sen kafaya koymuşsun 6 ay gidersem benim hayatım biter diyorsun bende böyle diyenlere inanmıyorum kusura bakma insanın içinde olmadığı sürece bunlara kader der peki 21 gün sanırım sorun olmuyor demi gidiyorsun ya oraya yani müşterilerin vs sorun yapmaz herhalde 21 gündede başbakan gibisin
Çalışma arkadaşlarım anca 1 ay yürütür, oradada file vericez yapıcak bişey yok. 6aydan iyidir. Kimisi 6ay hizmet verir devletine kimiside para +20gün hizmet verir. Bu konuda Türkiye'de ne ilk nede son bedelli yapan ben değilim. Bana görede bi iş düzeni kurmuş birisinin 6 ay yapması uygun değildir.
Size göre doktorlarda 6 ay yapmalıdır o zaman

Ben 6 ay gidersem maddi sıkıntılardan dolayı ailemin harçlık gönderebileğini hiç sanmıyorum. Empati kullanmanızı öneririm

Yazın Allahın izniyle evleniyorum düğün için toplamda hesaplarıma göre 100bin Tl gidecek, bunu birisi hayrına verirse bedelliyi iptal ettirip yarın bile giderim askere