Çalışma arkadaşlarım anca 1 ay yürütür, oradada file vericez yapıcak bişey yok. 6aydan iyidir. Kimisi 6ay hizmet verir devletine kimiside para +20gün hizmet verir. Bu konuda Türkiye'de ne ilk nede son bedelli yapan ben değilim. Bana görede bi iş düzeni kurmuş birisinin 6 ay yapması uygun değildir.
Size göre doktorlarda 6 ay yapmalıdır o zaman

Ben 6 ay gidersem maddi sıkıntılardan dolayı ailemin harçlık gönderebileğini hiç sanmıyorum. Empati kullanmanızı öneririm

Yazın Allahın izniyle evleniyorum düğün için toplamda hesaplarıma göre 100bin Tl gidecek, bunu birisi hayrına verirse bedelliyi iptal ettirip yarın bile giderim askere
Ben 6 ay askerlik yaptım, bu süre zarfında dışarıda olsam, daha çok vatana millete faydam dokunurdu.