Askeriye'ye telefon gönderme yöntemleri?
32
●884
- 05-01-2021, 09:22:15Üyeliği durdurulduAskeriye de telefon neden yasaktır? Zorunlu askerlik yapan bazı kişiler terör örgütü ile içli dışlı olabilip, onlara nizamiye ile alakalı telefon yollu görüntülü bilgi aktarımı yapmasın diye. Ayrıca orası disiplin yeri olduğu için asker telefon ile uğraşarak, zaman kaybetmesin diye. Tuşlu ve kamerasız telefonlar serbest. Ancak illa ki sokmak istiyorsanız revirden hastaneye sevk isteyebilir ve bu sayede dışarıdan telefon satın alabilir ama içeri nasıl sokar artık onu da dışarıya hastane için çıkınca düşünmeli.
- 05-01-2021, 09:29:33Askerlerin acemilikten sonra usta birliğine gittiğinde ilk nizamiyeden geçişinde gördüğüm bişeyi anlatıcam.
Asker telefon değil simkartını üzerine bi yere saklamış. Nasıl olduysa bu elektronık alette öttü. Nerde ne var vs derken en son tamam dedı böyle böyle . Afedersiniz 2 kalcasının arasına sokmuş. gitti çıkardı
pislik ya
- 05-01-2021, 09:31:33yok artk yasteelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Artık serbest ama hat koymak. Tabi mabadına değil normal yollardan askeriyeye sokmak
- 05-01-2021, 09:33:39Üyeliği durdurulduaskerde telefon bu yüzden mi yasakenrythink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 09:36:28Üyeliği durdurulduEvet. Bi de akıllı cihazlardan konum bilgisi paylaşılabildiği için. Şimdi terör örgütüyle iş birliği içinde olan bir kişinin askeriyenin konum bilgisini paylaştığı zaman ne olacak oraya roket atarlı saldırı düzenlenecek.dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 09:42:21Üyeliği durdurulduaskeriyede fotografci var , gidip foto cekilebiliyorsun. istediğin kadar basıp yollayabiliyorsunenrythink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

askeriyelerin konumu belli , koordinatları belli
google mapsden bile içerdeki binalara kadar herşeyi görebiliyorsun
içeriden gelecek konum bilgisine ihtiyacları oldugunu pek sanmıyorum
- 05-01-2021, 09:55:44Dostum akıllı telefonunu acemiliğine giderken güzelce sar x-ray'de ötmemesi için aluminyum folyoya sarma muhabbeti var onu araştır. Bavulunda kesinlikle dursun telefonun. Bulsalar bile girişte verirsin çıkarken alır götürürsün üstüne yatmazlar yani. Ama sen yinedepahalı telefon koyma android telefon olursa daha iyi olur yani. Acemilikten ustaya geçirirken uğraşmazsın. Kardeşime diyecektim de gittikten sonra aklıma geldi ona dedim burda öyle yapanlar olmuş keşke bende yapsaydım dedipalabey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 10:47:37Askerligimi rütbeli olarak yaptım. Bunu simdi dememin sebebi benim gözetimim altında askere yeni katılanları iceri alındı. Alimunyum folyo ise yaramıyor malesef.Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pislik ya