• 05-01-2021, 09:22:15
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Askeriye de telefon neden yasaktır? Zorunlu askerlik yapan bazı kişiler terör örgütü ile içli dışlı olabilip, onlara nizamiye ile alakalı telefon yollu görüntülü bilgi aktarımı yapmasın diye. Ayrıca orası disiplin yeri olduğu için asker telefon ile uğraşarak, zaman kaybetmesin diye. Tuşlu ve kamerasız telefonlar serbest. Ancak illa ki sokmak istiyorsanız revirden hastaneye sevk isteyebilir ve bu sayede dışarıdan telefon satın alabilir ama içeri nasıl sokar artık onu da dışarıya hastane için çıkınca düşünmeli.
  • 05-01-2021, 09:29:33
    #20
    Askerlerin acemilikten sonra usta birliğine gittiğinde ilk nizamiyeden geçişinde gördüğüm bişeyi anlatıcam.
    Asker telefon değil simkartını üzerine bi yere saklamış. Nasıl olduysa bu elektronık alette öttü. Nerde ne var vs derken en son tamam dedı böyle böyle . Afedersiniz 2 kalcasının arasına sokmuş. gitti çıkardı pislik ya
  • 05-01-2021, 09:31:33
    #21
    steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlerin acemilikten sonra usta birliğine gittiğinde ilk nizamiyeden geçişinde gördüğüm bişeyi anlatıcam.
    Asker telefon değil simkartını üzerine bi yere saklamış. Nasıl olduysa bu elektronık alette öttü. Nerde ne var vs derken en son tamam dedı böyle böyle . Afedersiniz 2 kalcasının arasına sokmuş. gitti çıkardı pislik ya
    yok artk ya

    Artık serbest ama hat koymak. Tabi mabadına değil normal yollardan askeriyeye sokmak
  • 05-01-2021, 09:33:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    enrythink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeriye de telefon neden yasaktır? Zorunlu askerlik yapan bazı kişiler terör örgütü ile içli dışlı olabilip, onlara nizamiye ile alakalı telefon yollu görüntülü bilgi aktarımı yapmasın diye. Ayrıca orası disiplin yeri olduğu için asker telefon ile uğraşarak, zaman kaybetmesin diye. Tuşlu ve kamerasız telefonlar serbest. Ancak illa ki sokmak istiyorsanız revirden hastaneye sevk isteyebilir ve bu sayede dışarıdan telefon satın alabilir ama içeri nasıl sokar artık onu da dışarıya hastane için çıkınca düşünmeli.
    askerde telefon bu yüzden mi yasak
  • 05-01-2021, 09:36:28
    #23
    Üyeliği durduruldu
    dogaatac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    askerde telefon bu yüzden mi yasak
    Evet. Bi de akıllı cihazlardan konum bilgisi paylaşılabildiği için. Şimdi terör örgütüyle iş birliği içinde olan bir kişinin askeriyenin konum bilgisini paylaştığı zaman ne olacak oraya roket atarlı saldırı düzenlenecek.
  • 05-01-2021, 09:39:46
    #24
    cidden bende yakında askere gidicem muayane zamanım gelmiş ve aklımda sürekli bu soru var tecrübeli biri yardımcı olursa cok sevinirim gittiğimde nasıl sokabilirim telefon veya hangi yönetemlerle bilen veya uygulayan varsa anlatırsa çok iyi olur 😆
  • 05-01-2021, 09:42:21
    #25
    Üyeliği durduruldu
    enrythink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet. Bi de akıllı cihazlardan konum bilgisi paylaşılabildiği için. Şimdi terör örgütüyle iş birliği içinde olan bir kişinin askeriyenin konum bilgisini paylaştığı zaman ne olacak oraya roket atarlı saldırı düzenlenecek.
    askeriyede fotografci var , gidip foto cekilebiliyorsun. istediğin kadar basıp yollayabiliyorsun
    askeriyelerin konumu belli , koordinatları belli google mapsden bile içerdeki binalara kadar herşeyi görebiliyorsun içeriden gelecek konum bilgisine ihtiyacları oldugunu pek sanmıyorum
  • 05-01-2021, 09:55:44
    #26
    palabey34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cidden bende yakında askere gidicem muayane zamanım gelmiş ve aklımda sürekli bu soru var tecrübeli biri yardımcı olursa cok sevinirim gittiğimde nasıl sokabilirim telefon veya hangi yönetemlerle bilen veya uygulayan varsa anlatırsa çok iyi olur 😆
    Dostum akıllı telefonunu acemiliğine giderken güzelce sar x-ray'de ötmemesi için aluminyum folyoya sarma muhabbeti var onu araştır. Bavulunda kesinlikle dursun telefonun. Bulsalar bile girişte verirsin çıkarken alır götürürsün üstüne yatmazlar yani. Ama sen yinedepahalı telefon koyma android telefon olursa daha iyi olur yani. Acemilikten ustaya geçirirken uğraşmazsın. Kardeşime diyecektim de gittikten sonra aklıma geldi ona dedim burda öyle yapanlar olmuş keşke bende yapsaydım dedi
  • 05-01-2021, 10:47:37
    #27
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum akıllı telefonunu acemiliğine giderken güzelce sar x-ray'de ötmemesi için aluminyum folyoya sarma muhabbeti var onu araştır. Bavulunda kesinlikle dursun telefonun. Bulsalar bile girişte verirsin çıkarken alır götürürsün üstüne yatmazlar yani. Ama sen yinedepahalı telefon koyma android telefon olursa daha iyi olur yani. Acemilikten ustaya geçirirken uğraşmazsın. Kardeşime diyecektim de gittikten sonra aklıma geldi ona dedim burda öyle yapanlar olmuş keşke bende yapsaydım dedi
    Askerligimi rütbeli olarak yaptım. Bunu simdi dememin sebebi benim gözetimim altında askere yeni katılanları iceri alındı. Alimunyum folyo ise yaramıyor malesef.