Askeriye'ye telefon gönderme yöntemleri?
32
●884
- 05-01-2021, 09:07:46biz şöyle soktuk , 2 adet telefon götürdük 2 side dokumatik 1 tn arızalı 35 tl almıştık onu teslim edip diğer telefonla girdik , zaten acemi birliğinden usta birliğine giderken , tabur yada karakol girerken xry cihazından geçmiyorlar daha doğrusu xry cihazı yıj özellikle doğu tarafındaysa
- 05-01-2021, 09:09:44işte tek sıkıntı pandemiden dolayı dışarı cıkamayacak olmaları.Askeri otobüslerle götürecekmi usta birliklerineAhmetAtalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 09:10:39ustabirliği nereye çıktı ?Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 09:13:00şuan bile acemi birliğindeyse eğer şöyle bişeyde yapılabilir bizim arkadaş dışardan telefonu kat kat poşet ve kartona sarıp alayın içine atmıştı
bende askerden yeni geldim 01.02.2020 de teslim oldum 23.07.2020 de teskere aldım bu dediğim yöntem ile dışardan yemek bile soktuk içeriye
- 05-01-2021, 09:13:37Üyeliği durdurulduacemi birliği bitsin , ustaya gitsin orada öğrenir nasıl sokacagını

nereye düşecek , hangi birliğe düşecek , başında hangi komutan olacak , komutan akıllı telefonlara ne kadar göz yumuyor bunların hepsi önemli detaylar. bunları öğrendikten sonra nasıl sokacagını öğrenir zaten
- 05-01-2021, 09:14:08Hocam cezaevine gitmeyecekHerorahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 09:14:26şuan acemide ama çanakkalede usta birliği bu hafta belli olacak dahaAhmetAtalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çanakkaleye gitme imkanımız yok maalesef ama ya şampuanın içine sokucaz yada aklıma çay paketinin içine koymak geldi
- 05-01-2021, 09:15:05Jandarma hocam cezaevine düşme ihtimali de varEnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende askerden yeni geldim 01.02.2020 de teslim oldum 23.07.2020 de teskere aldım bu dediğim yöntem ile dışardan yemek bile soktuk içeriye 