• 05-01-2021, 09:07:46
    #10
    biz şöyle soktuk , 2 adet telefon götürdük 2 side dokumatik 1 tn arızalı 35 tl almıştık onu teslim edip diğer telefonla girdik , zaten acemi birliğinden usta birliğine giderken , tabur yada karakol girerken xry cihazından geçmiyorlar daha doğrusu xry cihazı yıj özellikle doğu tarafındaysa
  • 05-01-2021, 09:09:44
    #11
    AhmetAtalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz şöyle soktuk , 2 adet telefon götürdük 2 side dokumatik 1 tn arızalı 35 tl almıştık onu teslim edip diğer telefonla girdik , zaten acemi birliğinden usta birliğine giderken , tabur yada karakol girerken xry cihazından geçmiyorlar daha doğrusu xry cihazı yıj özellikle doğu tarafındaysa
    işte tek sıkıntı pandemiden dolayı dışarı cıkamayacak olmaları.Askeri otobüslerle götürecekmi usta birliklerine
  • 05-01-2021, 09:10:39
    #12
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte tek sıkıntı pandemiden dolayı dışarı cıkamayacak olmaları.Askeri otobüslerle götürecekmi usta birliklerine
    ustabirliği nereye çıktı ?
  • 05-01-2021, 09:13:00
    #13
    şuan bile acemi birliğindeyse eğer şöyle bişeyde yapılabilir bizim arkadaş dışardan telefonu kat kat poşet ve kartona sarıp alayın içine atmıştı bende askerden yeni geldim 01.02.2020 de teslim oldum 23.07.2020 de teskere aldım bu dediğim yöntem ile dışardan yemek bile soktuk içeriye
  • 05-01-2021, 09:13:37
    #14
    Üyeliği durduruldu
    acemi birliği bitsin , ustaya gitsin orada öğrenir nasıl sokacagını

    nereye düşecek , hangi birliğe düşecek , başında hangi komutan olacak , komutan akıllı telefonlara ne kadar göz yumuyor bunların hepsi önemli detaylar. bunları öğrendikten sonra nasıl sokacagını öğrenir zaten
  • 05-01-2021, 09:14:08
    #15
    Herorahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeriye Yönetimi Yasaklamışsa Vardır Elbet Bildiği...F
    Fakat Kararlarınızı Sorgulamak Bana Düşmez, Önerdiğim Telefonu Böreğe Yerleştirip Gönderin, Böreğin İçini Ellemezler
    Hocam cezaevine gitmeyecek
  • 05-01-2021, 09:14:26
    #16
    AhmetAtalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan bile acemi birliğindeyse eğer şöyle bişeyde yapılabilir bizim arkadaş dışardan telefonu kat kat poşet ve kartona sarıp alayın içine atmıştı bende askerden yeni geldim 01.02.2020 de teslim oldum 23.07.2020 de teskere aldım bu dediğim yöntem ile dışardan yemek bile soktuk içeriye
    şuan acemide ama çanakkalede usta birliği bu hafta belli olacak daha Çanakkaleye gitme imkanımız yok maalesef ama ya şampuanın içine sokucaz yada aklıma çay paketinin içine koymak geldi
  • 05-01-2021, 09:15:05
    #17
    EnesCanturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam cezaevine gitmeyecek
    Jandarma hocam cezaevine düşme ihtimali de var
  • 05-01-2021, 09:15:30
    #18
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Jandarma hocam cezaevine düşme ihtimali de var