şuan bile acemi birliğindeyse eğer şöyle bişeyde yapılabilir bizim arkadaş dışardan telefonu kat kat poşet ve kartona sarıp alayın içine atmıştı

bende askerden yeni geldim 01.02.2020 de teslim oldum 23.07.2020 de teskere aldım bu dediğim yöntem ile dışardan yemek bile soktuk içeriye
şuan acemide ama çanakkalede usta birliği bu hafta belli olacak daha

Çanakkaleye gitme imkanımız yok maalesef ama ya şampuanın içine sokucaz yada aklıma çay paketinin içine koymak geldi