• 05-01-2021, 08:50:58
    #1
    Selamunaleyküm kardeşim 10 gün önce askere gitti haftaya inşallah acemiliği bitecek. Yer değişimi olursa gideceği yerde ios telefon temin etme şansı var mı? Pandemiden dolayı çarşıya çıkamazlar sanırım çıkıyor olsaydı ayarlardı bir şeyler ama. Kargo göndermemiz gerekebilir. Ama paketleri inceliyorlar sanırım. Nasıl teslim edebiliriz telefonu?
  • 05-01-2021, 08:52:07
    #2
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamunaleyküm kardeşim 10 gün önce askere gitti haftaya inşallah acemiliği bitecek. Yer değişimi olursa gideceği yerde ios telefon temin etme şansı var mı? Pandemiden dolayı çarşıya çıkamazlar sanırım çıkıyor olsaydı ayarlardı bir şeyler ama. Kargo göndermemiz gerekebilir. Ama paketleri inceliyorlar sanırım. Nasıl teslim edebiliriz telefonu?
    poşet ile şampuan kabına koy üstünede şampuan koy
  • 05-01-2021, 08:53:38
    #3
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    poşet ile şampuan kabına koy üstünede şampuan koy
    ilginçmiş denenebilir
  • 05-01-2021, 08:54:24
    #4
    Sözleşmeliler den biriyle anlaşıp onunla gönderin
    • sametdemir
    • Gokenim
    sametdemir ve Gokenim bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 05-01-2021, 08:54:36
    #5
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilginçmiş denenebilir
    ya da tanıdığı bir komutan falan varsa samimi olduğu ona söyleyebilir kargoyu alır hocam sıkıntı yapmaz
  • 05-01-2021, 08:55:14
    #6
    Yönetici onayı bekliyor
    Askeriye Yönetimi Yasaklamışsa Vardır Elbet Bildiği...F
    Fakat Kararlarınızı Sorgulamak Bana Düşmez, Önerdiğim Telefonu Böreğe Yerleştirip Gönderin, Böreğin İçini Ellemezler
  • 05-01-2021, 08:56:03
    #7
    Herorahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeriye Yönetimi Yasaklamışsa Vardır Elbet Bildiği...F
    Fakat Kararlarınızı Sorgulamak Bana Düşmez, Önerdiğim Telefonu Böreğe Yerleştirip Gönderin, Böreğin İçini Ellemezler
    hocam vakit geçmiyor orda artık usta birliklerinde herkes kullanıyor zaten. Börek bozulabilir gidene kadar
  • 05-01-2021, 08:58:09
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu yöntemler öncedendi. Şimdi Kışla postan şubeleri yanında rütbeli nezaretinde kargoyu veriyor. Tabi ilk öncede kontrol ediliyor.
  • 05-01-2021, 09:07:45
    #9
    Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    poşet ile şampuan kabına koy üstünede şampuan koy
    bu yöntemi, çarşı izninden dönerken içine başka birşey koyup dönüyordu askerler, vay be.
    Ama eskidi hocam, artık şampuanı bile döküp içine bakıyorlar.