Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
poşet ile şampuan kabına koy üstünede şampuan koy
bu yöntemi, çarşı izninden dönerken içine başka birşey koyup dönüyordu askerler, vay be.
Ama eskidi hocam, artık şampuanı bile döküp içine bakıyorlar.