Herorahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askeriye Yönetimi Yasaklamışsa Vardır Elbet Bildiği...F
Fakat Kararlarınızı Sorgulamak Bana Düşmez, Önerdiğim Telefonu Böreğe Yerleştirip Gönderin, Böreğin İçini Ellemezler
hocam vakit geçmiyor orda artık usta birliklerinde herkes kullanıyor zaten. Börek bozulabilir gidene kadar