Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte tek sıkıntı pandemiden dolayı dışarı cıkamayacak olmaları.Askeri otobüslerle götürecekmi usta birliklerine
ustabirliği nereye çıktı ?