Askerlerin acemilikten sonra usta birliğine gittiğinde ilk nizamiyeden geçişinde gördüğüm bişeyi anlatıcam.
Asker telefon değil simkartını üzerine bi yere saklamış. Nasıl olduysa bu elektronık alette öttü. Nerde ne var vs derken en son tamam dedı böyle böyle . Afedersiniz 2 kalcasının arasına sokmuş. gitti çıkardı pislik ya