cidden bende yakında askere gidicem muayane zamanım gelmiş ve aklımda sürekli bu soru var tecrübeli biri yardımcı olursa cok sevinirim gittiğimde nasıl sokabilirim telefon veya hangi yönetemlerle bilen veya uygulayan varsa anlatırsa çok iyi olur 😆
Dostum akıllı telefonunu acemiliğine giderken güzelce sar x-ray'de ötmemesi için aluminyum folyoya sarma muhabbeti var onu araştır. Bavulunda kesinlikle dursun telefonun. Bulsalar bile girişte verirsin çıkarken alır götürürsün üstüne yatmazlar yani. Ama sen yinedepahalı telefon koyma android telefon olursa daha iyi olur yani. Acemilikten ustaya geçirirken uğraşmazsın. Kardeşime diyecektim de gittikten sonra aklıma geldi ona dedim burda öyle yapanlar olmuş keşke bende yapsaydım dedi