Askeriye de telefon neden yasaktır? Zorunlu askerlik yapan bazı kişiler terör örgütü ile içli dışlı olabilip, onlara nizamiye ile alakalı telefon yollu görüntülü bilgi aktarımı yapmasın diye. Ayrıca orası disiplin yeri olduğu için asker telefon ile uğraşarak, zaman kaybetmesin diye. Tuşlu ve kamerasız telefonlar serbest. Ancak illa ki sokmak istiyorsanız revirden hastaneye sevk isteyebilir ve bu sayede dışarıdan telefon satın alabilir ama içeri nasıl sokar artık onu da dışarıya hastane için çıkınca düşünmeli.