steelyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlerin acemilikten sonra usta birliğine gittiğinde ilk nizamiyeden geçişinde gördüğüm bişeyi anlatıcam.
Asker telefon değil simkartını üzerine bi yere saklamış. Nasıl olduysa bu elektronık alette öttü. Nerde ne var vs derken en son tamam dedı böyle böyle . Afedersiniz 2 kalcasının arasına sokmuş. gitti çıkardı pislik ya
yok artk ya

Artık serbest ama hat koymak. Tabi mabadına değil normal yollardan askeriyeye sokmak