BuRaKM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Almanya ve İsrail'den Fransa'ya Destek
58
●1.934
- 27-10-2020, 20:10:21Sen sıcak çatışmadan ne anlıyorsun?Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanlar hala meydan savaşı mı yapıyorlar?
Fransızlar bizi işgal etmeyi falan düşünmüyorlar merak etme. Senin havaalanlarını, limanlarını, demiryollarını, köprülerini, viyadüklerini, enerji nakil hatlarını, elektrik santrallerini, tünellerini, otoyollarını vururlar. 50 sene geriye gideriz.
Bunu yapmak için de Türkiye'ye asker sokmaya ihtiyaçları yok. Bizim hava kuvvetlerini imha ederlerse bizim tepemizde uçar istedikleri her hedefi vururlar
Tıpkı Azerbaycan'ın Ermenistan üzerinde uçup istediği hedefleri vurduğu gibi... - 27-10-2020, 20:11:3030 senedir girip Kandili işgal edemedik. Kandile girip bütün teröristleri bir seferde yok edecek operasyona giremedik. Ama Fransa'ya kafa tutup Fransız ordusunu yenebileceğimize inancımız tam. Gerçekten garip.Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2020, 20:12:07Hocam o zaman söyleyinde fransaya iki tane fuze sallasın S400 ler vuracak mı görelimdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çeçenlerle putin anlaşmadı tarihi arastir derim o zaman ile bu zaman çok farklı şuan putinciler ama önceden mevzu böyle değildi öttürdüler rusları
Hava savunma sistemi çalışma mantığı menzil+hızdır füze menzili 400 km ama radar menzili bu değil artı avacs uçakları ile menzil arttırılıyor. Entegreler Hava savunma füzesi normal seyir fuzesinden hızlıdır amacı gelen füzeyi yakalamaktır ve o bahsettiğin balistik füzelerin tamamını yaklaşmadan havada vurur s400 ler bilgine
Bu arada ekonomimiz iyi mi dedim
Fransanın bizden farkı yok dedim ve öyle zaten
Ayrıca abd ye bakma abd süper güç konu Fransa ile savaş mesela sisi gecen hafta medyaya ricada bulundu Türkiye aleyhinde haber yapmayın diye sebep ne biliyor musun gerçi biliyorsundur onu da hocam ama yanlış biliyorsundur. Neyse
Libyayı Fransada masaya bizim desteğimiz oturttu yoksa kucaktaydılar orada 2 silahımız yetti Rusya ve haftere sihalar demiyorum 2 silah
Akdeniz de fransayı geri kaçıran silah bunlardan birisiydi.
En son hava muharebesi dersen yakın tarihte sınır komşumuzdaki f16 ve iha ortak gece operasyonunu inceleyebilirsiniz .
It dalaşı her zaman olacaktır avcı uçakları her zaman it dalaşına göre geliştirilir olmazsa olmazdır bu olaylar hele ki füzeler kalmadıysa uçak topları it dalaşında olmazsa olmazdır..
Hocam YouTube değil gerçek kaynakları incelemeni öneririm ülke siyasi yapısı ideolojileri ve geçmişleri ile bütün olarak araştır derim.
Tekrar diyorum tsk yı ve teknolojilerimizi çok küçümseme güzel silahlarımız teknolojilerimiz var ve şuan ki coğrafya için yeterli durumdalar.
Savaş içij bu yüzyılda önemli olan müttefik ülke ve üsler Libya üssü katar üssü niye bu kadar önemli zaman içerisinde anlayacaksınız.
Bu zamanda önemli olan menzil değil mevki abd neden Polonyada veya Yunanistanda Edirne dibinde üs kuruyor menzili var b2 ler abd den kalkar stratosferden uçar gelir bizi bombalar bunu yapabilir ama üssü varsa savaş maliyeti düşer.
Savaş demek ekonomik güç demek bu güç Fransa'da yok maalesef onlarda biliyorlar o nedenle politika ve din üzerinden yürüyorlar lütfen bunu görün artık - 27-10-2020, 20:16:06O iş o kadar kolay değil. Fransa'nın bunu yapabilecek bir cesareti yok. Sizin söylediklerinizi de düşünmüyorlar, ki düşünemezler de zaten. Türkiye sapanla falan korunuyor sandınız sanırım. Öncelikle açın, Türkiye'deki hava savunma sistemlerini, sıcak çatışmanın ne olduğunu, nelerle korunduğumuzu, Fransa'nın Türkiye'ye olası bir saldırısında ekonomisinin nasıl sarsılabileceğini v.s bir okuyun. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Ki şöyle ikide bir soru işareti koyarak sanki her şeyi biliyormuşçasına konuşmayın. bu üslup çok itici gerçekten de... Benim dediklerimle sizin algılama biçiminiz çok farklı. Fransa tek başına bu saydıklarınızın hiç birisine cesaret edebilecek bir ülke değil. O yüzden kendisine destekçi arıyor zaten. Ben isterdim ki bizim askerimizi savunun, aynen bordo bereliler iyidir, bizim askerimiz karşısında kolay kolay yüz yüze duramaz deyin. Ama yok Fransa şöyledir, böyledir. Ki savunsanız da savunmasınız da Türkiye Dünya'da karadan işgali en zor olan ülkedir. Günümüzde karadan gemilerle gelip de savaşılmayacağını bende biliyorum. Vay arkadaş ya. Ben ne diyorum, siz ne diyorsunuz... Bu, bu konuya son mesajım. Gelen bildirimlerin artık hiç birisine bakmam. Görüyorum ki içimizde bizi savunan insanların dahi sayısı azalmış...digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2020, 20:16:27Ben dogdugumda pkk vardi hala var son 10 senedir isid vardi hala var yani bu durumun bana gorelik bir durumu yok sana gore bunlar yoksa o zamann zaten sikinti büyükPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2020, 20:18:22Arkadaşlar bahsettiğimiz ülke Fransa. Tek başına kafa koyamaz Almanya ve İsrail'i aldı diyorsunuz lakin Almanya ve İsrail'in ordularını toplasak bir Fransa ordusu yapmayabilir. Zaten Almanya'nın 2. dünya savaşından beri yasağı var...
- 27-10-2020, 20:21:33fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Virüs için vatandaşına 110 milyar euro destek olan Fransa ile vatandaşından IBAN ile para toplayan Türkiye'yi aynı ekonomik seviyede görüyorsun.
Bizim silahlarımız bölgemizdeki ülkelere yeter. İngiltere, Fransa gibi ülkeler büyük güçlerdir.
Birleşmiş Milletler güvenlik konseyinin daimi üyelerinden birine savaş açmak öyle akıl işi değildir.
Hele gele 600 km menzilli radarımız var zannediyorsun, seyir füzeleri o kadar alçaktan uçar ki farkettiğinde çok yaklaşmış olur.
600km s400 radar menzili 10bin feet üzerinde uçan uçaklar için geçerlidir.
Öyle 10 metre irtifada uçan bir seyir füzesini değil 600km 100km den bile göremezsin.
Bizim hava kuvvetleri hava hava savaşı yapmadı. Bir kaç sene önce vurulan suriye ve rus uçakları dışında.
Bizim teknolojimiz Amerika Fransa Rusya İngiltere Çin gibi ülkelerle kıyaslanmayacak düzeyde hala.
