Sıcak çatışmayla lokasyonun ne önemi var yahu. Herhangi bir kara parçasını düşün. Bir boş araziye 10 bordo bereliyi, 15-20 tane Fransız askerini koy, avlar diyorum. Anlatabildim mi?
Sen sıcak çatışmadan ne anlıyorsun?
İnsanlar hala meydan savaşı mı yapıyorlar?
Fransızlar bizi işgal etmeyi falan düşünmüyorlar merak etme. Senin havaalanlarını, limanlarını, demiryollarını, köprülerini, viyadüklerini, enerji nakil hatlarını, elektrik santrallerini, tünellerini, otoyollarını vururlar. 50 sene geriye gideriz.
Bunu yapmak için de Türkiye'ye asker sokmaya ihtiyaçları yok. Bizim hava kuvvetlerini imha ederlerse bizim tepemizde uçar istedikleri her hedefi vururlar
Tıpkı Azerbaycan'ın Ermenistan üzerinde uçup istediği hedefleri vurduğu gibi...