devletimizin başı bile ekonomik yaptırım yapabilmek için halkına fransız malları almayın diyor zira kendiside biliyor Türkiye Cumhuriyeti olarak resmi ambargo koyamayacağımızı bu konuda şimdiden savaş senaryoları çizilmeye başlamış . Cumhurbaşkanı fransa bankalarına olan borçlarımızı biliyor kamu ve özel borçlarımızın farkında olduğu için resmi olarak halkımızın amborgo yapmasını istiyor üstüne bizim ihracat ithalat kalemi arasında artıda olduğumuz nadir avrupa ülkelerinden biri olduğunu biliyor ve iki ülke lideride siyaseten tartışıyor ikisidie iç kamuoyunun ekonomiden bahsetmesini istemiyor
Almanya ve İsrail'den Fransa'ya Destek
58
●1.934
- 27-10-2020, 20:33:41Fransa ile savaşamı giriyoruz
devletimizin başı bile ekonomik yaptırım yapabilmek için halkına fransız malları almayın diyor zira kendiside biliyor Türkiye Cumhuriyeti olarak resmi ambargo koyamayacağımızı bu konuda şimdiden savaş senaryoları çizilmeye başlamış . Cumhurbaşkanı fransa bankalarına olan borçlarımızı biliyor kamu ve özel borçlarımızın farkında olduğu için resmi olarak halkımızın amborgo yapmasını istiyor üstüne bizim ihracat ithalat kalemi arasında artıda olduğumuz nadir avrupa ülkelerinden biri olduğunu biliyor ve iki ülke lideride siyaseten tartışıyor ikisidie iç kamuoyunun ekonomiden bahsetmesini istemiyor
- 27-10-2020, 20:55:07Yanılıyorsun Hocam seyir füzesi başka balistik uzun menzilli füze başka hani o stratosfere çıkan sonra zımba gibi yere inen füzeler uzun menzilli balistik füzelerdir tehlikelidir ve s400 onları yerle bir ediyor görevi bu zatendigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısa menzilli seyir füzeleri için s400 ateşlemek gereksiz olur maliyet bakımından.
ilk posttan beri maliyet diyorum sebebi bu o deniz seviyesinden giden füzeler için farklı savunma silahları var kısa menzil alçak irtifa sistemleri deniyor bunlara onlar da yine vurabiliyor ayrıca gemiler bu füzeleri tespit ederek vurabiliyor sistemlerbu şekilde ama füze atmak ile bir şey olmaz abd bir gecede 120 kadar cruze füzesi attı Suriyeye sonuç attığı ile kaldı ama havasını attı orası ayrı mesele
Bizim hava kuvvetleri size göre savaş yapmadıysa Fransa hiç yapmamıştır.
Bakın F35 harici uçakların hepsi düşürülür su 57 ler çıkınca oda tehlikeli olacak
ama F35 ten gerisi yalan şuan için bunun konusunu forumda epeyce detaylı yazmıştım bir çok üye okumuştur zaten .
Fransa bize savaş açamaz silah sıkamaz füze atamaz bu konuda lütfen daha fazla diretmeyin böyle bir şey olmayacak.turkiye bir uçak gemisi bir füze ile yıkılacak ülke değil
bunlara inanmayın
Libya için kurulan üs bizim için çok büyük bir koz tablonun boyutunu gelecek için yorumluyorum bu üs Libya ve Cezayirin yükselişi için ve bizim uzak cografya güvenliğimiz için şart.uzaklardaki üsler daha da çoğalır inşallah
Mesela karaağaç abd üssü ise Rusya için bir tehdit Rusya niye bize ses etmiyor boğazlar için biz niye karaağaç üssüne ses etmiyoruz Rusya için.abd karaağaç üssü ile canakkaleden gemi çıkartmaz Rusyaya amacı o Polonyadaki üs ise Avrupa in korunması için şart
Daha fazla politik ve askeri bilgi ile konuşabiliriz yazabiliriz ama sığ düşünmeyin lütfen silahları ve etkilerini doğru kıyaslayın her silahın bir karşılığı var ama bizim o 2 silah teknolojimizin gerçek manada karşılığı yok
Mesela devlet ile devlet savaşı başkadır devlet ile terörist grup savaşı başkadır.teröristin biri gelir diğeri gider
Bu tarz yaklaşımların asıl amacı bizim üsleri kurmamızı gelişmemizi engellemek ve güzel engelliyorlar savaşta değil masada o nedenle ekonomimiz kötü.Venezuela yolunda gidiyoruz ve durduramıyoruz.
Savaş olarak kendileri değil maşaları ile denediler her seferinde yenildiler artık farkındalar savaş ile bir şey olmayacak müttefik toplayarak ve masada darbe vurarak yapıyorlar onlar yapıyor biz yapıyoruz böyle bir süreç böyle gidiyor şuan için.
Ama Fransa Türkiyeye savaş açamaz buna gücü ekonomisi ideolojisi yetmez - 27-10-2020, 21:03:42Aynen dediğiniz gibi Hocam. Güldürmeyin insanı yahu. ABD nin Afganistan ta uğradığı yenilgyi hepimiz biliyoruz adamlar Taliban ile masaya oturdular anlaşmak içindigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2020, 21:29:00Hayranlık ile okudum elektronik harp yöntemleri üzerine çalışıyor bizimkiler ülkemizde en büyük sorun içimizde iki kuruşa Adam kendini satmasıfikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ülkede yakın zamanda tren tramvay kazasında bilim insanları öldürüldü 15 yıl önce toryum nükleer füzyon çalışma yapan bilim insanları öldürüldü ama RTE hiç boş durmuyor yanın da en az 30 akıl hocası ve onların her birine bağlı onlarca bilim insanı asker siyaset adamı var hepsi ülke için çalışıyor daha fazla yazmama gerek yok zaten İsrail Rusya Çin ABD İngiltere bunu biliyor çok basit Rusça aramalar yapın çince yapın RTE kimin nasıl çalıştığını veya neden denge siyaseti yaptığını görürsünüz onların haber siteleri de
Mobil yazdım kusura bakmayın - 27-10-2020, 21:43:48gelecek şekilleniyor işte hocam.moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adını veremediğim o iki teknoloji sebebiyle devlet olarak silah sıkamıyorlar maşalar ile gittiler olmadı şimdi ekonomik baskıyı yükselttiler.
bizim savunma sanayimiz zaten saldırı değil savunma üzerine kuruldu amacımız falanca deniz aşırı ülke fethetmek savaşmak değil toprağımızı korumak silahlarımız bizim yakın coğrafyamız için geliştirildi.güzel teknolojilerimiz var
mesela iran 2000 km balistik yapıyor ama bence yanlış yapıyor biz500 km lik yapıyoruz geliştiriyoruz 2000 km lik düşman yok ama 500 km çapta düşman olacak devlet var akıllı işler yapıyorlar ama para gidiyor bunlara.
bir de yol köprü paraları var onlar fiyasko oluyor genelde beş parmağın beşi bir değil iyilerde oluyor kötülerde.
umarım bu devran düzelir de refaha ereriz.
yada yesinler bir birini bizimle uğraşmasınlar
bende mobilden yazıyorum idare edin
- 27-10-2020, 23:04:45Duygusal yaklaşmayın ne demek ? Bal gibide duygusal yaklaşırım. Bu vatan için 10 kere ölsem 11. defa doğar gene ölürüm. Birlik olcağımıza yok alamayız yok edemeyiz. Alamasam bile damarımdaki son kana kadar gene vatan derim. Savaşta parti , siyasi görüş olmaz. Ben böyle gördüm böyle büyüdüm.
- 28-10-2020, 00:25:36Ülkemizin askeri durumunun aşırı abartılmasına yada aşırı kötü gösterilmesine karşıyım. Fakat su götürmez bir gerçek var. Hem Suriye'de hem Karabağ'da gördük ki SIHA'lar savaş doktrinlerini değiştirecek potansiyelde. SIHA'lar ana unsur değil yardımcı unsur olarak sahadalar fakat çok etkililer.Türkiye gerek pkk-ypg ile mücadelesinde gerek Karabağ savaşında bu yeniliği (siha) savaşa dahil ederek yeni bir savaş planı geliştirdi. Türkiye ilk defa bir askeri teknolojide çağı yakaladı hatta bu teknolojinin öncüsü konumuna gelebilir. Potansiyel yüksek.
- 28-10-2020, 00:29:30"Cahil cesareti çok tehlikeli bir şeydir "digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ağzına sağlık...