moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayranlık ile okudum elektronik harp yöntemleri üzerine çalışıyor bizimkiler ülkemizde en büyük sorun içimizde iki kuruşa Adam kendini satması
Bu ülkede yakın zamanda tren tramvay kazasında bilim insanları öldürüldü 15 yıl önce toryum nükleer füzyon çalışma yapan bilim insanları öldürüldü ama RTE hiç boş durmuyor yanın da en az 30 akıl hocası ve onların her birine bağlı onlarca bilim insanı asker siyaset adamı var hepsi ülke için çalışıyor daha fazla yazmama gerek yok zaten İsrail Rusya Çin ABD İngiltere bunu biliyor çok basit Rusça aramalar yapın çince yapın RTE kimin nasıl çalıştığını veya neden denge siyaseti yaptığını görürsünüz onların haber siteleri de

Mobil yazdım kusura bakmayın
gelecek şekilleniyor işte hocam.
adını veremediğim o iki teknoloji sebebiyle devlet olarak silah sıkamıyorlar maşalar ile gittiler olmadı şimdi ekonomik baskıyı yükselttiler.

bizim savunma sanayimiz zaten saldırı değil savunma üzerine kuruldu amacımız falanca deniz aşırı ülke fethetmek savaşmak değil toprağımızı korumak silahlarımız bizim yakın coğrafyamız için geliştirildi.güzel teknolojilerimiz var

mesela iran 2000 km balistik yapıyor ama bence yanlış yapıyor biz500 km lik yapıyoruz geliştiriyoruz 2000 km lik düşman yok ama 500 km çapta düşman olacak devlet var akıllı işler yapıyorlar ama para gidiyor bunlara.

bir de yol köprü paraları var onlar fiyasko oluyor genelde beş parmağın beşi bir değil iyilerde oluyor kötülerde.

umarım bu devran düzelir de refaha ereriz.

yada yesinler bir birini bizimle uğraşmasınlar

bende mobilden yazıyorum idare edin