Ülkemizin askeri durumunun aşırı abartılmasına yada aşırı kötü gösterilmesine karşıyım. Fakat su götürmez bir gerçek var. Hem Suriye'de hem Karabağ'da gördük ki SIHA'lar savaş doktrinlerini değiştirecek potansiyelde. SIHA'lar ana unsur değil yardımcı unsur olarak sahadalar fakat çok etkililer.Türkiye gerek pkk-ypg ile mücadelesinde gerek Karabağ savaşında bu yeniliği (siha) savaşa dahil ederek yeni bir savaş planı geliştirdi. Türkiye ilk defa bir askeri teknolojide çağı yakaladı hatta bu teknolojinin öncüsü konumuna gelebilir. Potansiyel yüksek.