Almanya ve İsrail'den Fransa'ya Destek
58
●1.934
- 28-10-2020, 05:39:42Fransanın insanları çevresine toplamasına gerek yokki, konu Türkiye ise bize karşı herkes birleşiyor bukadar basit

Ayrıca Fransa tek başına kafa tutamaz diye söyleyen arkadaş bi askeri gücüne baksın fransanın ve ekonomisine... Adamların nükleer denizaltısı var en basiti, bizim denizaltılar egeden çıkana kadar adamlar oturduğun yerden indirir. Savaş uçakları vs vs bi araştır öyle dersin bize kafa tutamaz diye. Karşında suriye yok. Karşındakini asla küçük görme derim, bizde çok büyük bir ülkeyiz ama eldekiler kısıtlı, 30 40 sene önce adamların yaptıklarını yapıyoruz. - 28-10-2020, 10:07:48Videodaki gibi arkadaslara anlatamazsiniz hocamdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
https://www.youtube.com/watch?v=btVXC0POnc0 - 28-10-2020, 10:27:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Fransa'nın askeri teknolojisinin yanından bile geçemeyeceğimiz halde Fransa tek başına bize karşı gelemeyeceği için ... vs yazılmış cahil cesareti deniyor buna sanırım.
- 28-10-2020, 11:15:21Ekonomik savaştan ne iha ve siha ne bilmem ne ha kurtabilir...Tek mermi atmadan adamlar ülkeyi mahfediyorlar.Bazılarıda çıkmış burada Ramboculuk oynama derdinde...
Paranız her gün değer kaybediyorsa , ambargolar yiyorsanız o ülkede bugün değil daha ilerideki zamanlarda kayıpları görmeyi başlarsınız.Bunlar ön gösterim gibi düşünebilirsiniz.Ne yazık ki gerçekten üzülerek yazıyorum ülkenin elinde üretim yapabileceği pek bir şey de yok...Eğer uzun vadede üretimi geliştiremezsek , politik olarak dibe çökmeye devam edersek ülkenin ekonomisi bugünkü durumunu arayacak hale gelicek.. - 28-10-2020, 12:57:39Kimse kusura bakmasın fransa bize posta koyacak ülke değil direk üstümüzden geçecek güçte bir ülke fransayı fazla küçümsüyorsunuz siz allahu ekber diyene kadar adamlar dümdüz eder ki allahtan orta doğu ülkelerinden değiller de böyle güçlere sahip değiller onlarda güçler bizden olsa yine osmanlıcılık oynar yok oraya buraya savaş açar dururduk çünkü anca ondan anlıyoruz başka bir halttan anladığımız yok o ülkeye bu ülkeye sataşıp o dine bu dine sataşıyoruz halk acından kırılıyor millet yiyecek ekmek bulamıyor biz kıbrısla fransayla uğraşıyoruz
- 28-10-2020, 13:46:46En güçlü ülke vatandaşı refah içinde yaşayan ülkedir. Vatandaşlarınızın refah seviyesi yüksekse o ülkede bilimde gelişir teknolojide gelişir. Ülke olarak ekonominiz güçlü değilse konuşmalarınız karşı tarafa sadece uğultu olarak gider. Biz yıllardır bağırıp çağırdığımız için söylediklerimiz diğer ülkelerde karşılığını bulmuyor maalesef. Herkesle kavga ettiğimiz için tüm dünya bize karşı psikolojisine giriyoruz. Yazacak çok şey var ama yazmak çözüm değil. Maalesef kendimizden ziyade çoluğumuzun çocuğumuzun geleceği çalındı ona üzülüyorum. Pandemi süresince de ülkenin ekonomik durumunu görmediniz mi Allah aşkına ? 5 tane maskeyi adam akıllı dağıtamadılar. Onu da geçtim 2 tweetle yerle bir olan bir ekonomiye sahibiz, adamların topla tüfekle gelmesine gerek mi var ? Resmen halk fakirliğe alıştırıldı, yiyecek yemek bulmayı, 20 yıl borca girip ev alabilmeyi zenginlik ve iyi yaşam sanıyor.
- 28-10-2020, 13:51:00Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ne yazık ki; haklısınız.Rawnessteam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
