Kimse kusura bakmasın fransa bize posta koyacak ülke değil direk üstümüzden geçecek güçte bir ülke fransayı fazla küçümsüyorsunuz siz allahu ekber diyene kadar adamlar dümdüz eder ki allahtan orta doğu ülkelerinden değiller de böyle güçlere sahip değiller onlarda güçler bizden olsa yine osmanlıcılık oynar yok oraya buraya savaş açar dururduk çünkü anca ondan anlıyoruz başka bir halttan anladığımız yok o ülkeye bu ülkeye sataşıp o dine bu dine sataşıyoruz halk acından kırılıyor millet yiyecek ekmek bulamıyor biz kıbrısla fransayla uğraşıyoruz