Ekonomik savaştan ne iha ve siha ne bilmem ne ha kurtabilir...Tek mermi atmadan adamlar ülkeyi mahfediyorlar.Bazılarıda çıkmış burada Ramboculuk oynama derdinde...
Paranız her gün değer kaybediyorsa , ambargolar yiyorsanız o ülkede bugün değil daha ilerideki zamanlarda kayıpları görmeyi başlarsınız.Bunlar ön gösterim gibi düşünebilirsiniz.Ne yazık ki gerçekten üzülerek yazıyorum ülkenin elinde üretim yapabileceği pek bir şey de yok...Eğer uzun vadede üretimi geliştiremezsek , politik olarak dibe çökmeye devam edersek ülkenin ekonomisi bugünkü durumunu arayacak hale gelicek..