• 27-10-2020, 18:58:32
    #10
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransa kendi başına bize posta koyacak ülke değil derken ?
    Evet lafıımn sonuna kadar arkasındayım.

    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri açıdan demek istemiştir, sıcak çatışmada Fransa Türkiye'nin yanına yaklaşamaz.
    Aynen öyle.
  • 27-10-2020, 19:00:29
    #11
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende gördüm haberlerde ve farklı kanallarda. Fox ve ATV de görmüştüm.
    Hocam ben bu haber çıktığı gün okudum. Haberde debiliyor ki Türkiye fransız savaş gemisine elektronik harp uyguladı. Bu nedenle gemi geri çekildi. Amerikalılar da konuyu araştırmak için istihbarat gemisi yolladı. Ve tüm bu haberlerin Birleşk Arap Emrlikleri ve Fransız basınında çıktığı söyleniyor.

    Ve sen bu habere inandın mı? Arkaya 2 gemi videosu konulup yapılan uyduruk haberlere nasıl inanııyorsunuz? Hangi gemi? Bu Fransız gemisinin adı nedir? Amerika'nın gönderdiği istihbarat gemisinin adı nedir? Bu olaylar hangi gün yaşandı. Bu olaylar hangi FRansız ya da Arap basınında çıktı bu haberleri yayınlayanlar kaynak olarak kimi gösterdi?

    Bir haberde olması gereken hiç bir şey yok, sadece bir masal var. Kaynak nedir? Bir haber okudunuz mu kaynağını sorgulayın hatta kaynağını teyit edin. Bizim basın çileden çıkmış durumda yurt dışından haber alıntılanıyor çarpıtılıyor. Ben gördüğün her dış kaynaklı haberin orjinal metnini kontrol ediyorum ingilizce rusça almanca değilse translate kullanıyorum.
  • 27-10-2020, 19:02:59
    #12
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bu haber çıktığı gün okudum. Haberde debiliyor ki Türkiye fransız savaş gemisine elektronik harp uyguladı. Bu nedenle gemi geri çekildi. Amerikalılar da konuyu araştırmak için istihbarat gemisi yolladı. Ve tüm bu haberlerin Birleşk Arap Emrlikleri ve Fransız basınında çıktığı söyleniyor.

    Ve sen bu habere inandın mı? Arkaya 2 gemi videosu konulup yapılan uyduruk haberlere nasıl inanııyorsunuz? Hangi gemi? Bu Fransız gemisinin adı nedir? Amerika'nın gönderdiği istihbarat gemisinin adı nedir? Bu olaylar hangi gün yaşandı. Bu olaylar hangi FRansız ya da Arap basınında çıktı bu haberleri yayınlayanlar kaynak olarak kimi gösterdi?

    Bir haberde olması gereken hiç bir şey yok, sadece bir masal var. Kaynak nedir? Bir haber okudunuz mu kaynağını sorgulayın hatta kaynağını teyit edin. Bizim basın çileden çıkmış durumda yurt dışından haber alıntılanıyor çarpıtılıyor. Ben gördüğün her dış kaynaklı haberin orjinal metnini kontrol ediyorum ingilizce rusça almanca değilse translate kullanıyorum.

    Hocam euronews ve sayfalarca kaynak var hepsi yalansa ben birÅŸey diyemem.
  • 27-10-2020, 19:04:32
    #13
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana bu haberin yayınlandığı kaynağı bir gösterir misin? Dandik youtube videoları ve kaynağı belli olmayan dandik haber siteleri dışında. Bu haberlerin Fransız ve Birleşik Arap Emirlikleri basınında çıktığı söyleniyor. Bana bu haberin çıktıı bir fransız bir arab kaynak gösterir misin? Bu tepesinde ışıklar uçuşan geminin ismi yok muymuş?
    Böyle saçma sapan haberler yapılıyor ve bizim insanımız hiç bir şekilde kaynağını bir sorgulamadan buna inanıyor.

    Bir de Fransız ekonomisi savaşı kaldırmaz demişsin. Asıl savaşı kaldırmayacak ekonomi bizimkisi. Bitik bir ekonomimiz var ve savaşmayı düşündüğümüz ülke ihracatımıtın %60 ını yaptığımız avrupa birliği üyesi. Yani müşterisine posta koyup sonra müşterisinin ekonomisinin zarar göreceğine inanmak gerçekten akıl alır değil. Kim sizleri böyle saçma fikirlere inandırıyorsa o bu ülkenin iyiliğini istemiyor kesin.
    Benim dandik yorum yapmayacağımı atmasyon konuşmayacağım beni tanıyanlar bilir hocam varsa vardır yoksa yoktur...

    Fransa emekli maaşlarını zor ödüyor sarı yelekliler devam etseydi hali perişandı bizden iyi değiller yani

    Savaşta hersey silahın büyüklüğü değil işlevidır.
    Rusya Libyadan neden kaçtı orada iki silah ile deniz aşırı baş edemeyeceğini gördü ve geri vites yaptı Fransa niye Libya karışmadı Rusyanın gücü yetmedi diye oda kendi haline bıraktı.

    Nükleer olayına girmeye lüzum yok abd ve Rusya harici kimse Nükleer atamaz haa ama caydırıcı olarak kenarda durur.

    Fransayı çok büyütmeyin bizim ülkemizin silah gücünü de çok küçümsemeyin
    Çecenistan neler yaptı unutmayalım bunlar hep yakın tarih hezimetleri.

    O nedenle Fransa ekonomi ve dinden yürüyor politika böyle işler
  • 27-10-2020, 19:05:45
    #14
    Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam euronews ve sayfalarca kaynak var hepsi yalansa ben birÅŸey diyemem.
    Hocam o haber farklı. O kilit atılma haberi. Fransız gemisi bizim Libya ya giden kargo gemimizi durdurmak isteyince eskort savaş gemilerimiz fransız gemisine füze kilitlemiş onun haberi. Bir de uyduruk bir haber var az önce bir arkadaş yazdı bir fransız gemisinin üzerinde ışıklar dolanmış da gemi kilitlenip kaçmak zorunda kalmış.
  • 27-10-2020, 19:08:44
    #15
    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dünya tarihinden bir habersiniz sanırım. Nasıl fransayı bu kadar küçümseyebiliyorsunuz Gerçi posta koymak vb terimlerden belli az çok seviye.İngiltereden bu kadar korkupda fransayı bu kadar küçümseyen bir toplum nasıl oluştu acaba gerçekden tam bir araştırma konusu
    Hocam seviyenizi öğrenmek isterim daha bugüne kadar tanımadığım kimsenin seviyesini sorgulayacak kapasiteye ulaşamadım milleti ukala şekilde sorgulamak yerine her insandan öğrenilecek birşeyin olduğunu ve kendimi onların da bilgisiyle geliştirebileceğimi düşündüm.

    Fransa'nın sömürgecilikle geçen tarihini biliyorum hatta iftira deseler bile şemsiye,topuklu ayakkabı ve parfüm icatlarının sebeplerini de biliyorum.

    Osmanlı Devleti ve Fransa arasındaki olaylarıda biliyorum.

    Türkiye kaç senedir askeri olarak operasyonda ve hazır durumda haberiniz var mı?

    Bugün bile hemen Almanya ve İsraili yanina alıp konuştu.

    Fransa ancak bir kaç ülkenin desteğiyle bize birşeyler yapabilir ve şu an da sadece ekonomik olarak saldırabilir.
  • 27-10-2020, 19:10:47
    #16
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim dandik yorum yapmayacağımı atmasyon konuşmayacağım beni tanıyanlar bilir hocam varsa vardır yoksa yoktur...

    Fransa emekli maaşlarını zor ödüyor sarı yelekliler devam etseydi hali perişandı bizden iyi değiller yani

    Savaşta hersey silahın büyüklüğü değil işlevidır.
    Rusya Libyadan neden kaçtı orada iki silah ile deniz aşırı baş edemeyeceğini gördü ve geri vites yaptı Fransa niye Libya karışmadı Rusyanın gücü yetmedi diye oda kendi haline bıraktı.

    Nükleer olayına girmeye lüzum yok abd ve Rusya harici kimse Nükleer atamaz haa ama caydırıcı olarak kenarda durur.

    Fransayı çok büyütmeyin bizim ülkemizin silah gücünü de çok küçümsemeyin
    Çecenistan neler yaptı unutmayalım bunlar hep yakın tarih hezimetleri.

    O nedenle Fransa ekonomi ve dinden yürüyor politika böyle işler
    Hocam 200 senedir kendi silahını yapan, bizim bugün eriştiğimiz ve erişemediğimi mühendislik ve teknolojileri 50 senedir sahip olan, savunma bütçesi bizim 3 katımız olan. Bir ülkeden bahsediyoruz. Fransa bu Portekiz değil. Sarı yeleklilerin eylemi savaş çıkana kadardır. Savaş halinde her ülkede halk birlik olur ayaklanmaz.
    Bizim merkez bankasında dolar yok sen Fransız ekonomisinin savaşını kaldırmayacağını sanıyorsun.
    Adamlar Avrupa Birliği üyesi onlar her türlü borç bulur, bize bu ekonomide kimse borç vermez.
    Fransa Türkiye'nin hala bir gömlek üzerindedir askeri teknoloji alanında. Ekonomi alanında ise Türkiye'nin en az 5 gömlek üzerindedir.
    Fransa'yı küçümsemek ancak ekonomik ve askeri teknolojileri bilmemekten kaynaklanabilir.

    Avrupa'da en nefret ettiğim ülkedir Fransa.
    Bu konuda o kadar hafife alan mesajlar yazılıyor ki Fransa yı savunmak zorunda kalıyorum.
    Biizm Fransa'ya gücümüzün yetebilmesi için en az 25 sene var. Tabi onlar çok daha ileri gitmezse.
  • 27-10-2020, 19:23:59
    #17
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 200 senedir kendi silahını yapan, bizim bugün eriştiğimiz ve erişemediğimi mühendislik ve teknolojileri 50 senedir sahip olan, savunma bütçesi bizim 3 katımız olan. Bir ülkeden bahsediyoruz. Fransa bu Portekiz değil. Sarı yeleklilerin eylemi savaş çıkana kadardır. Savaş halinde her ülkede halk birlik olur ayaklanmaz.
    Bizim merkez bankasında dolar yok sen Fransız ekonomisinin savaşını kaldırmayacağını sanıyorsun.
    Adamlar Avrupa Birliği üyesi onlar her türlü borç bulur, bize bu ekonomide kimse borç vermez.
    Fransa Türkiye'nin hala bir gömlek üzerindedir askeri teknoloji alanında. Ekonomi alanında ise Türkiye'nin en az 5 gömlek üzerindedir.
    Fransa'yı küçümsemek ancak ekonomik ve askeri teknolojileri bilmemekten kaynaklanabilir.
    tekrar diyorum yakın tarih örnekleri verdim size
    Eyyy avrupa demiyorum ver mehter demiyorum hocam

    Fransa Akdenizden sebepsiz kaçmadı Rusya libyadan sebepsiz uzaklaşmadı iha siha onlar boş 2 silahımız var hani zeytin dalı barış pınarında kullandığımız onlar başka ülkelerde yok zaten kullandığımız ülke Kim olursa geri vites yaptı yapacak abd uçak gemisi ve Araştırma gemilerini boş yere Akdeniz sokmadı bekliyor izliyorlar bu sistemi daha çözemediler.

    Kör olan uçak gemi direk hedeftir ve bu olaya maruz kalan ülke kaçmaktan başka çare bulamıyor.

    Mesela yunan f16 lafı bizden daha üst seviyede araplarinki ise en iyi Block serisi. Ama iş pilotta bitiyor belli bir süre sonra.

    Tabi savaş demek maliyet demek siha bu sebeple iyi oluyor işletme maliyeti düşük yoksa cruze füzesi yolla uçak kaldır bombala maliyetli işler bunlar her ülke bunu kaldıramaz Fransa yine kaldıramaz.

    Çeçenler rusyayı nasil masaya oturttu silahla değil taktik savaş ile

    Dediğim gibi küçümsemeyin tsk yı iyi işler yapan sistemlerimiz mevcut.

    Fransa ekonomik olarak tekrar diyorum çok iyi değiller bu corona bize ne yaptıysa onlara da yaptı Fransa macrondan ibaret değil macron bugün var yarın yok önemli olan ideolojilerin yok etmek.
  • 27-10-2020, 19:42:08
    #18
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekrar diyorum yakın tarih örnekleri verdim size
    Eyyy avrupa demiyorum ver mehter demiyorum hocam

    Fransa Akdenizden sebepsiz kaçmadı Rusya libyadan sebepsiz uzaklaşması iha siha onlar boş 2 silahımız var hani zeytin dalı barış pınarında kullandığımız onlar başka ülkelerde yok zaten kullandığımız ülke Kim olursa geri vites yaptı yapacak abd uçak gemisi ve Araştırma gemilerini boş yere Akdeniz sokmadı bekliyor bu sistemi daha çözemediler.

    Kör olan uçak gemi direk hedeftir ve bu olaya maruz kalan ülke kaçmaktan başka çare bulamıyor.

    Mesela yunan f16 lafı bizden daha üst seviyede araplarinki ise en iyi Block serisi. Ama iş pilotta bitiyor belli bir süre sonra.

    Tabi savaş demek maliyet demek siha bu sebeple iyi oluyor işletme maliyeti düşük yoksa cruze füzesi yolla uçak kaldır bombala maliyetli işler bunlar her ülke bunu kaldıramaz Fransa yine kaldıramaz.

    Çeçenler rusyayı nasil masaya oturttu silahla değil taktik savaş ile

    Dediğim gibi küçümsemeyin tsk yı iyi işler yapan sistemlerimiz mevcut.

    Fransa ekonomik olarak tekrar diyorum çok iyi değiller bu corona bize ne yaptıysa onlara da yaptı Fransa macrondan ibaret değil macron bugün var yarın yok önemli olan ideolojilerin yok etmek.
    Hocam gerçekten konu hakkında sürekli yanlış fikirler beyan ediyorsun.

    1) Fransa ve Rusya Libya'dan kaçmadı. Libya'da bir taşeron savaş yürütülüyordu, Hafter'e yatırım yaptılar ve Hafter yenilince kendi ordularını sokma imkanları zaten yoktu. Biz kendi ordumuzla Fransa ya da Rusya ya karşı savaşıp kazanmışsın gibi konuşuyorsun. Bizim desteklediğimiz adamlar Rusya'nın Fransa'nın desteklediği adamlara karşı galip geldiler. Bu arada ne oldu? Serrac Paris'a gitti Macron la anlaştı ve bizim tüm Libya eforumuz yalan oldu. Çünkü o adam da biliyor Fransa'yı karşısına alıp kuzey afrikada başta kalamayacağını.

    2) İş pilotta falan bitmez. O devirler geçti artık görüş ötesi savaş var. Tüm Fransız uçaklarında aesa radarı var, biz de geliştirdik daha takamadık. Yani uçan her uçak bir erken uyarı uçağıdır. Ve artık pilotlar it dalaşına falan girmiyorlar. Biz Suriye'deki uçakları 60 km den vurduk. Artık ağ tabanlı savaş var. Uçaklar bir birlerini görmeden ateş edebiliyorlar ve Fransız uçakları 300km menzile sahip bizim uçakların görüş ötesi füzeleri 160 km. Yani Fransız uçağına onu vuracak kadar yaklaşamazsın.

    3) Senin Sihaların Fransa ile savaşta hiç bir işe yaramaz. Fransa gemilerini seni sihalarını ulaşamayacağı menzilde tutacaktır. İlk mesajda söyledik her silahta Fransızların menzili bizden fazla. Senin s400 ün menziline girmeden 550 km den seyir füzezi atabilirler.

    4) Çeçenler Rusya'yo masaya falan oturtmadı. Şu anda Çeçenistan'ın başında Kadirov diye Putin'in kuklası bir adam oturuyor. O savaşı Ruslar kazandı maalesef. Zor oldu çünkü o dönemde savaş teknolojisi bu kadar gelişmiş değildi ve Çeçenler gerilla savaşı yapıyordu. Bu hesapla Türkiye hala PKK'yı yenemedi mi diyeceğiz? Çeçenistan savaşı 2 orduun savaşı değil, bir ordunun gerilla çetelerle savaşıdır elmalarla armutları karıştırarak kıyaslama olmaz. Çeçenleri yenemediler dediğin Rusya Gürcistan'ı 6 saatte tamamen işgal etti. Gürcü ordusu hiç bir şey yapamadı.

    5) Fransa'nın Türkiye'nin canını acıtması ve Türkiye'nin Afrika'dan ve Doğu Akdenizden çekilmesini sağlaması sonucunda elde edeceği ekonomik kazanım Türkiye ile savaşta kaybedeceği paraya oranla kat kat fazladır. Fransa ekonomik olarak iyi değil diyorsun önce aynaya bak derler adama. Milletin bankalarda 200 mlyar dolar parası var merkez bankasının net rezervleri ekside. Yani millet paramızı ver dese ödenemeyecek bir ülkede yaşıyoruz. Bizim ekonomimiz iflas etmiş halde sen Fransa'nın ekonomisinden bahsediyorsun. Bizim savaşa girmemize gerek yok, Trump'ın tweetleri ile çöken ekonomimiz Biden'ın yaptırımları ile iflas eder.

    Fransa ekonomik olarak da askeri olarak da bizden güçlü bir ülkedir.
    Bizim hiç bir silahımız Fransız Anakarasını vuracak menzile sahip değildir.
    Fransa'nın Türkiye'yi vuracak menzilde silahları vardır.
    Bir de bu devirde bizim askerimiz deneyimli savaş deneyimi var gibi saçma sapan fikirleri duyunca kızıyorum.
    Bizim kara birliklerimiz deneyimli, en son ne zaman deniz savaşına girdik? En son ne zaman hava hava muharebesi yaptık?
    Fetö deniz kuvvetlerinin ve hava kuvvetlerinin canına okudu siz Türk pilotlarının yeteneği ile yanına yaklaşamayacağı uçakları vurabileceğini zannediyorsunuz.