Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana göre.
Ben dogdugumda pkk vardi hala var son 10 senedir isid vardi hala var yani bu durumun bana gorelik bir durumu yok sana gore bunlar yoksa o zamann zaten sikinti büyük