Sen sıcak çatışmadan ne anlıyorsun?
İnsanlar hala meydan savaşı mı yapıyorlar?
Fransızlar bizi işgal etmeyi falan düşünmüyorlar merak etme. Senin havaalanlarını, limanlarını, demiryollarını, köprülerini, viyadüklerini, enerji nakil hatlarını, elektrik santrallerini, tünellerini, otoyollarını vururlar. 50 sene geriye gideriz.
Bunu yapmak için de Türkiye'ye asker sokmaya ihtiyaçları yok. Bizim hava kuvvetlerini imha ederlerse bizim tepemizde uçar istedikleri her hedefi vururlar
Tıpkı Azerbaycan'ın Ermenistan üzerinde uçup istediği hedefleri vurduğu gibi...
O iş o kadar kolay değil. Fransa'nın bunu yapabilecek bir cesareti yok. Sizin söylediklerinizi de düşünmüyorlar, ki düşünemezler de zaten. Türkiye sapanla falan korunuyor sandınız sanırım. Öncelikle açın, Türkiye'deki hava savunma sistemlerini, sıcak çatışmanın ne olduğunu, nelerle korunduğumuzu, Fransa'nın Türkiye'ye olası bir saldırısında ekonomisinin nasıl sarsılabileceğini v.s bir okuyun. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp. Ki şöyle ikide bir soru işareti koyarak sanki her şeyi biliyormuşçasına konuşmayın. bu üslup çok itici gerçekten de... Benim dediklerimle sizin algılama biçiminiz çok farklı. Fransa tek başına bu saydıklarınızın hiç birisine cesaret edebilecek bir ülke değil. O yüzden kendisine destekçi arıyor zaten. Ben isterdim ki bizim askerimizi savunun, aynen bordo bereliler iyidir, bizim askerimiz karşısında kolay kolay yüz yüze duramaz deyin. Ama yok Fransa şöyledir, böyledir. Ki savunsanız da savunmasınız da Türkiye Dünya'da karadan işgali en zor olan ülkedir. Günümüzde karadan gemilerle gelip de savaşılmayacağını bende biliyorum. Vay arkadaş ya. Ben ne diyorum, siz ne diyorsunuz... Bu, bu konuya son mesajım. Gelen bildirimlerin artık hiç birisine bakmam. Görüyorum ki içimizde bizi savunan insanların dahi sayısı azalmış...