• 26-09-2020, 16:25:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hiç tanımadıgım bir forum uyesı konu ıle alakasız bir dm atıyor bakıyorum ıcerıge ya tmm hadı ınsanlık adına cevap verıyorum yardımcı olmaya calısıyorum. burayada kadar hersey normal.

    al cevabını git ıste mubarek bunu bazıları soru cevap seklınde uzatıyor cevap vermıyorum yazmaya devam edıyor ve kan beynıme sıcrıyor ılk cevabı verdııgmede pısman oluyorum.
  • 26-09-2020, 16:28:42
    #2
    Hocam neden garfield
  • 26-09-2020, 16:30:24
    #3
    O yine iyi. Ben günde 2-3 kez birilerine tw ile bağlanıp birebir destek oluyorum. Bağlantıyı bitirdikten sonra teşekkür bile edilmiyor.
  • 26-09-2020, 16:30:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden garfield
    baska ne olabılırdı mesela Misafir;
  • 26-09-2020, 16:32:04
    #5
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baska ne olabılırdı mesela @hrnskmn;
    Tom'un nesi var neden Tom değil 😂
  • 26-09-2020, 16:33:23
    #6
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yine iyi. Ben günde 2-3 kez birilerine tw ile bağlanıp birebir destek oluyorum. Bağlantıyı bitirdikten sonra teşekkür bile edilmiyor.
    Şahsen yardım olaylarında sadece yol gösterme taraftarıyım gerektiği yerde elimden geldiğince ama sadece r10 üzerinde ve konu üstünde özelden tw any desk falan ile yapılan yardımın inanın değeri olmaz bence bırakın konuda yardım edin gerekirse soru cevap şeklinde uzasın ama konuda yardım edin herkes armut piş ağzıma düş diyor uğraşmak istemiyor.
  • 26-09-2020, 16:33:57
    #7
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O yine iyi. Ben günde 2-3 kez birilerine tw ile bağlanıp birebir destek oluyorum. Bağlantıyı bitirdikten sonra teşekkür bile edilmiyor.
    bende aynı destek oluyordum tw. falan şimdi kestim Allah var teşekkür eden çok onlar harici ama çoğusu teşekkür bile etmiyor.
  • 26-09-2020, 16:40:49
    #8
    Garfield adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç tanımadıgım bir forum uyesı konu ıle alakasız bir dm atıyor bakıyorum ıcerıge ya tmm hadı ınsanlık adına cevap verıyorum yardımcı olmaya calısıyorum. burayada kadar hersey normal.

    al cevabını git ıste mubarek bunu bazıları soru cevap seklınde uzatıyor cevap vermıyorum yazmaya devam edıyor ve kan beynıme sıcrıyor ılk cevabı verdııgmede pısman oluyorum.
    Hocam evet uzmanı olduğunu düşündüğüm konuda ben senden yardım istedim. Burada konu açıp rencide etmeni anlayamadım Nitekim gereksiz bir konu üzerine forumda konu açman neden? Bunun bile adabı var söyleyebilirsin. ( madem ki bilmiyorsun sölim, hocam kusura bakma ancak bu kadar cevap verebilirim biraz yoğunum onlarla ilgilenmem lazım.) ve de Nitekim burası webmaster forumu her türlü kişi mevcut iyisiyle kötüsüyle ama en kötüsü bile olsa rencide etmeye hakkın yok haaa ancak r10 senin forumun olur ne istiyorsan yap. Mesela webmaster formunu satılığa koymuşsun orada ahkam kesebilirsin.

    Bu arada bu senin bana yaptığın ikinci vukuatın daha önce de Pm den yine aynı şekilde bağırdın çağırdın insan gibi konuşabilirsin dedim özür diledin anlaşılıyor ki senin asabilik problemin var.

    Burası webmaster forumu yardım isteyeni geri çevirmek seni küçük düşürür ona bakarsan bana da Pm geliyor elimden geldiği kadar yardım ediyorum. Neticede bilgini paylaşmamak bencillikten başka bişey değil. Ayrıca yardım etmeyi de bir lütuf olarak göremezsin eğer ki buna katlanamıyorsan burada durmanın da anlamı yok yeri geldiği zamanda sende forumdan yardım istiyorsun o zaman kimse bilgisini paylaşmasın nasıl iyi mi?

    Kusura bakma daha da böyle bişey olmaz benim açtığım konulara da yazmazsın ok?
  • 26-09-2020, 16:41:15
    #9
    bende de oluyor o ben pm atıyorum yardım ediyorum uğraşıyorum en sonda teşekkür bile etmiyor cevap vermiyor en son dayanamadım engelledim birisini