O yine iyi. Ben günde 2-3 kez birilerine tw ile bağlanıp birebir destek oluyorum. Bağlantıyı bitirdikten sonra teşekkür bile edilmiyor.
Şahsen yardım olaylarında sadece yol gösterme taraftarıyım gerektiği yerde elimden geldiğince ama sadece r10 üzerinde ve konu üstünde özelden tw any desk falan ile yapılan yardımın inanın değeri olmaz bence bırakın konuda yardım edin gerekirse soru cevap şeklinde uzasın ama konuda yardım edin herkes armut piş ağzıma düş diyor uğraşmak istemiyor.