O yine iyi. Ben günde 2-3 kez birilerine tw ile bağlanıp birebir destek oluyorum. Bağlantıyı bitirdikten sonra teşekkür bile edilmiyor.
bende aynı destek oluyordum tw. falan şimdi kestim Allah var teşekkür eden çok onlar harici ama çoğusu teşekkür bile etmiyor.