Konu
R10'da En Nefret Ettiğim Şey!
26-09-2020, 16:32:04
#5
Misafir
Garfield adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
baska ne olabılırdı mesela
@
hrnskmn
;
Tom'un nesi var neden Tom değil 😂