Hiç tanımadıgım bir forum uyesı konu ıle alakasız bir dm atıyor bakıyorum ıcerıge ya tmm hadı ınsanlık adına cevap verıyorum yardımcı olmaya calısıyorum. burayada kadar hersey normal.
al cevabını git ıste mubarek bunu bazıları soru cevap seklınde uzatıyor cevap vermıyorum yazmaya devam edıyor ve kan beynıme sıcrıyor ılk cevabı verdııgmede pısman oluyorum.