Konu
R10'da En Nefret Ettiğim Şey!
26-09-2020, 16:30:24
#3
Bip
O yine iyi. Ben günde 2-3 kez birilerine tw ile bağlanıp birebir destek oluyorum. Bağlantıyı bitirdikten sonra teşekkür bile edilmiyor.