Konu
R10'da En Nefret Ettiğim Şey!
26-09-2020, 16:41:15
#9
yahyadegirmen
bende de oluyor o ben pm atıyorum yardım ediyorum uğraşıyorum en sonda teşekkür bile etmiyor cevap vermiyor en son dayanamadım engelledim birisini