Türkiye intihar oranında dünyada 112.ci sırada.
Kaynak
Ülkede genç insanların intihar etmesi
36
●1.070
- 24-09-2020, 14:11:54türkiyede intiharın diğer devletlerden az olmasının sebeplerinden en önemlisi müslümanlıktır haram olması cehennem korkusu vs. Ama diğer konuya gelicek olursak demek istediğim bugün ülkede kadın cinayetleri intiharlar şiddet vb. Olayların artmasınıj sebebi insanların deşarj olamaması günde 10 saat çalışıp kazsnç sağlayamamak olmak diğer insanlarla sürekli aranızda aşırı ekonomik farklar olması insanları bağımlılığa şiddete iter. Ülkedeki gençlerin nerdeyse yarısı aynı psikolojiye sahipProtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 14:12:53Farkındaysanız ben bir parti ve ideoljiyi destekleyici veya elestirici bir şey yazmadım ama sizin yobazlar diyince üstünüze alinmaniz da çok manidar olduPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 14:14:55Ülkemi sevmek üzerine atılan kötü bir söylemin doğrusunu paylaşmak yobazlıksa sorun ben kabul ediyorum sizde benim yazdığıma alındınız sanırsam?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 14:18:50Ben düşüncelerimi hiçbir partiye yakın gormuyorum, herhangi bir partiye sizin kadar karsi görüşe kufurler edecek kadar körü körüne bağlı olmadim olmamda, Atatürkçü felan diyorsunuz ona laf ediyonuzda asıl siz adamın adamlığını yapiyorsunuz hemde hic bir dusunce yapısını doğru anlamadan sorgulamadanPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 14:19:43iyi kapak yaptın , hakkaten sözde atatürkçü, chpkk diyince oda üstüne alındı. çok manidar oldu : )))Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 14:21:16Türkiye intiharda dünyada 112 sırada bizden çok büyük ve iyi olduğunu düşündüğüm ülkelerde o sırada bizden yukarda ve ben bunu araştırıp buldumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz araştırma yapmadan insanlara yobaz etiketini yapıştırdınız kusura bakmayında yobazlık bu değil mi?
Ben size sizin gibi davrandım. - 24-09-2020, 14:26:29Ben herkese yobaz diye bir şey demedim, ben sadece intihar meselesine istinaden de oyle bir şey yazmadim yanlış anlaşılmasın, bazı kesimlerin anlamadığı yada hiç görmediği gerçekler var, bu gerçekleri umarım herkes görür ve doğru yolu bulurlar bu sayede türkiye daha yasanilabilir bir yer olur diye düşünüyorum, bu gerçek ney diye sormayin fazla acmak istemiyorum konuyu o zaman farkli bir kesimin de linç girişimine uğruyoruz hoş olmuyorPolat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 14:36:50Konu hakkında bilgi sahibi olmadan insanlara hemen yobaz etiketini ben yapıştırmadım.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bazı kesimlerin görmediği şeyler olabilir fakat sizin de görmediğiniz şeyler var (ben öyle düşünüyorum) az birşey araştırınca ülkemizin intihar sıralamasında 112 sırada olduğunu görebilirsiniz şöyle ki yobazlar araştırmazlar.
Ayrıca hocam ben intihar edersem sizin adınızı vericem polise ki benim ölümü mü de ülkeye maal etmesinler
Daha birşey yazmıyorum. 
Rumuz: Sözde Yobaz Özde Milliyetçi
Daha birşey yazmıyorum.