Polat1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen sözde Atatürk'çü özde chpkk fanları yazınca da bu durumu çok yaşıyoruz.
Farkındaysanız ben bir parti ve ideoljiyi destekleyici veya elestirici bir şey yazmadım ama sizin yobazlar diyince üstünüze alinmaniz da çok manidar oldu