Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülkede genç insanların intihar etmesi
36
●1.070
- 24-09-2020, 12:12:15😁😁hay ellerin dert görmesin, aslında moderatörlerden birinin gözleminde herkes bir birine cevap verecek o zaman süper olur genel bi tartışma konusu
- 24-09-2020, 12:12:52Bir genç olarak benim için tek sıkıntı şuan doların yüksek olması. 7,70 TL'yi gördüm çıldırdım. Yurt dışında milletin alım gücü ne kadar güzel ya çocuk telefon istiyor 1 hafta çalışıp bizim bir asgari ücretle zor aldığımız telefonu tak diye alıyor. Yeni telefon aldım, taksidini nasıl çıkarıcağım ayın sonuna parayı denkleştirebileceğim mi diye düşünüp düşünüp duruyorum. Ekonomi düzelse varya Türkiye çok güzel bir yer olacakta ohooo damat kalkacakta başka biri geçecek koltuğada çok bekleriz çok...
- 24-09-2020, 12:13:15Standart bir genç için yaşayabilecek ne var ?
Babası asgari ücret ile çalıştığını varsayalım günlük 20tl harçlık alması için babasının maaşının 4/1 ini vermesi lazım.
Hadi diyelim babası maaşının çeyreğini harçlık olarak verdi.
20TL İle ne yapabilir ? neyi yaşayabilir ? kim bu şartlar içinde eğlenerek, hayatın tadını çıkartarak yaşayabilir?
Yılın 9 ayı okulda 3 ayı da para biriktirip bir telefon, bilgisayar alabilmek için de çalışarak geçiyor.
Sadece yaşıyoruz hiç bir aktivitemiz yok. - 24-09-2020, 12:14:06Hemşeriyiz birde bu cümleleri kurman beni aşırı üzdüVeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:14:55valla ben polemik çıkmasın diye cevap vermedim.ağzına sağlıkzAHo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:16:41Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam eğer yanlış bir durum var ise ortada polemik çıkarması onun zararına asıl böyle düşünmesi gerekirken öyle düşünüyorsa empati yeteneği yetersiz demektir, ayrıca teşekkür ederimKingBoatman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2020, 12:18:13Kusura bakmayın benden yaşça büyüksünüz belli ama bu kadar duygusuzca bir mesaj atacak kadar ne yaşadınız merak ediyorum.VeyselEnezoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
