Standart bir genç için yaşayabilecek ne var ?
Babası asgari ücret ile çalıştığını varsayalım günlük 20tl harçlık alması için babasının maaşının 4/1 ini vermesi lazım.
Hadi diyelim babası maaşının çeyreğini harçlık olarak verdi.
20TL İle ne yapabilir ? neyi yaşayabilir ? kim bu şartlar içinde eğlenerek, hayatın tadını çıkartarak yaşayabilir?
Yılın 9 ayı okulda 3 ayı da para biriktirip bir telefon, bilgisayar alabilmek için de çalışarak geçiyor.
Sadece yaşıyoruz hiç bir aktivitemiz yok.