Bir genç olarak benim için tek sıkıntı şuan doların yüksek olması. 7,70 TL'yi gördüm çıldırdım. Yurt dışında milletin alım gücü ne kadar güzel ya çocuk telefon istiyor 1 hafta çalışıp bizim bir asgari ücretle zor aldığımız telefonu tak diye alıyor. Yeni telefon aldım, taksidini nasıl çıkarıcağım ayın sonuna parayı denkleştirebileceğim mi diye düşünüp düşünüp duruyorum. Ekonomi düzelse varya Türkiye çok güzel bir yer olacakta ohooo damat kalkacakta başka biri geçecek koltuğada çok bekleriz çok...