Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farkındaysanız ben bir parti ve ideoljiyi destekleyici veya elestirici bir şey yazmadım ama sizin yobazlar diyince üstünüze alinmaniz da çok manidar oldu
Ülkemi sevmek üzerine atılan kötü bir söylemin doğrusunu paylaşmak yobazlıksa sorun ben kabul ediyorum sizde benim yazdığıma alındınız sanırsam?